Close

August 4, 2015

Foursqare reklāmas – spožums un posts

tumblr_njebkwEMjX1tkairwo1_1280

Vienkārši interesanti. Dažreiz es gribētu zināt, par ko domā cilvēki, kas izmanto Foursquare reklāmas iespējas dažādu produktu reklamēšanai. Zemāk salieku viena vakara laikā piefiksētās reklāmas.

Piedāvāju iedomāties situāciju – ir 19:00 vakarā un es iečekojos āra kafejnīcā, lai ar draugiem izdzertu vienu alu, lai pēc tam kopīgi dotos uz kino. Nu, ja, kāpēc lai es pie reizes nenopirktu arī printeri par 15 stabiem? :)

Mūsdienās vairāk nekā jebkad ir jādomā par to, kāds ir lietotāja konteksts, kad viņš ierauga mūsu reklāmu – darbā, mājās vai ceļā. Ja nav iespējams nomērķēt precīzāk vienā platformā, vienmēr var atrast kādu citu variantu, kā sasniegt sev interesējošos lietotājus.

Nesen arī Tallinā ap pusnakti atzīmējoties kādā vietā, man tika piedāvāta kāda Rīgā esoša vakance, kas galīgi nebija ne pa manu līniju, ne arī kādā citā veidā atbilstoša – lieki izmesta nauda.

Ar citiem projektiem arī īsti nav iespējams saprast, kas tieši tiek reklamēts – tas visbēdīgāk, ka nepadomā kā mājaslapa izskatīsies mobilajā ierīcē.

CRM rīks – nebūs

IMG_4206

Taxi aplikācija – legitIMG_4207

Roomers – nebūsIMG_4208

Villa Sicīlijā – nez vaiIMG_4209

NLP programma – nebūsIMG_4210

Spēle – varbūt, bet neesmu auditorija
IMG_4211

Un mans favorīts – printeri par 15 stabiem :)IMG_4212

 

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.

Latest posts by Māris Antons (see all)