Šodien bija lieliska iespēja pastāstīt LU SZF studentiem par saviem novērojumiem attiecībā uz digitālo komunikāciju un tās efektivitāti – paldies Olgai Kazakai par uzaicinājumu.
Mans mērķis bija ieskicēt to, ar ko ikdienā saskaros strādājot ar klientiem un citiem projektiem.
Pirmkārt, pastāstīju par sociālajiem tīkliem un to attīstību no zīmolu viedokļa – kā bezmaksas iespējas tiek nomainītas pret maksas opcijām.
Otrkārt, paskaidroju, ka situācija turpinās mainīties un sociālie tīkli meklēs veidus kā vēl paņemt līdzekļus no reklāmdevējiem.
Treškārt, ieskicēju to, ko šobrīd ņemam vērā vērtējot kampaņu un ikdienas komunikācijas rezultātus. Pie reizes arī nedaudz pastāstīju kā pēc būtības darbojas Google Analytics, linku tagošana un rezultātu uzskaitīšana un ielikšana kontekstā pēc dažādiem klientu segmentiem, jo dažādiem produktiem atšķiras tas, ko un kā mēra.
Ceturtkārt, pastāstīju par 4 klientu tipiem, kas ir savā starpā atšķirīgi – lai palīdzētu saprast kā mēs nonākam pie rīcības plāna dažādos vajadzību un iespēju variantos. Pie tā arī pastāstīju, kurus rezultātus šādās situācijās uzskatām par piefiksēšanas vērtiem.
Gribēju pastāstīt daudz, bet laika maz – sanāca mikslis un pa bišķītiņam no visa.