Close

April 18, 2012

Brands need to evolve culturally and become social brands

Media_httpadagecomima_djjiy

via: http://adage.com/article/digital/facebook-101-brand-worth-a/232399/#

As Jeff Benjamin said, “Brands need to evolve culturally and become social brands. When a brand is on Facebook and you feel like it probably shouldn’t be there, it’s that the brand hasn’t figured out how to communicate in 2011. If that brand wants to survive, it needs to become a more social brand and figure out how to communicate socially.”

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.