Vienkārši interesanti. Dažreiz es gribētu zināt, par ko domā cilvēki, kas izmanto Foursquare reklāmas iespējas dažādu produktu reklamēšanai. Zemāk salieku viena vakara laikā piefiksētās reklāmas.
Piedāvāju iedomāties situāciju – ir 19:00 vakarā un es iečekojos āra kafejnīcā, lai ar draugiem izdzertu vienu alu, lai pēc tam kopīgi dotos uz kino. Nu, ja, kāpēc lai es pie reizes nenopirktu arī printeri par 15 stabiem? :)
Mūsdienās vairāk nekā jebkad ir jādomā par to, kāds ir lietotāja konteksts, kad viņš ierauga mūsu reklāmu – darbā, mājās vai ceļā. Ja nav iespējams nomērķēt precīzāk vienā platformā, vienmēr var atrast kādu citu variantu, kā sasniegt sev interesējošos lietotājus.
Nesen arī Tallinā ap pusnakti atzīmējoties kādā vietā, man tika piedāvāta kāda Rīgā esoša vakance, kas galīgi nebija ne pa manu līniju, ne arī kādā citā veidā atbilstoša – lieki izmesta nauda.
Ar citiem projektiem arī īsti nav iespējams saprast, kas tieši tiek reklamēts – tas visbēdīgāk, ka nepadomā kā mājaslapa izskatīsies mobilajā ierīcē.
CRM rīks – nebūs
Taxi aplikācija – legit
Roomers – nebūs
Villa Sicīlijā – nez vai
NLP programma – nebūs
Spēle – varbūt, bet neesmu auditorija
Un mans favorīts – printeri par 15 stabiem :)